Kraj

Gruppa 66/Ogilvy wybierze nowego dyrektora generalnego

Udziałowcy agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy podjęli decyzję o rozpoczęciu poszukiwań kandydata na stanowisko dyrektora generalnego. Obecnie funkcję tę sprawuje Tomasz...

Udziałowcy agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy podjęli decyzję o rozpoczęciu poszukiwań kandydata na stanowisko dyrektora generalnego. Obecnie funkcję tę sprawuje Tomasz Bałuk, który jednocześnie odpowiada za działania całej struktury Ogilvy Group Poland jako head of country. “Rozdzielenie obu stanowisk będzie naturalną konsekwencją rozwoju grupy. Według przyjętego planu nowa osoba zajmie stanowisko dyrektora generalnego najpóźniej za 12 miesięcy, nie wcześniej jednak niż za pół roku” – mówi Bałuk. Po jej wyborze Bałuk będzie nadal zajmował stanowisko head of country. W ubiegłym tygodniu doszło do zmiany dyrektora kreatywnego agencji. Pracę na tym stanowisku rozpocznie Robin Weeks, który zastąpił Ewę Zaborowską. Zaborowska pozostanie w strukturach grupy i będzie odpowiedzialna za poziom usług kreatywnych świadczonych przez wszystkie spółki grupy (oprócz Gruppy 66/Ogilvy m.in. RMG i OgilvyOne). Według Tomasza Bałuka jest to stałe rozwiązanie strukturalne. Gruppa 66/Ogilvy działa na rynku od 2002 r., kiedy to doszło do fuzji agencji reklamowych Ogilvy & Mather Poland oraz Gruppa 66. Jej udziałowcami są obecnie międzynarodowy holding WPP Group (51 proc.) oraz dotychczasowi właściciele Gruppy 66 (49 proc.). (JP)