Kraj

Pierwsza realizacja Fabryki Komunikacji Społecznej dla MŚ [wideo]

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Dom, który dla mnie oszczędza".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlQguMF8eG5c%22%7D
Fabryka Komunikacji Społecznej przygotowała pierwsze realizacje dla Ministerstwa Środowiska po wygranym przetargu, o którym informowaliśmy w MMP24 z dnia 13 sierpnia br. W ramach kampanii uruchomiono serwis Oszczedzam-energie.pl zawierający informacje o budownictwie energooszczędnym oraz kalkulator pozwalający oszacować oszczędności, które przynoszą domy budowane w standardzie energooszczędnym, pasywnym czy konwencjonalnym. Na potrzeby akcji przygotowano też dwa spoty – skierowany do mężczyzn i kobiet. Kampania obejmuje działania PR, głównie media relations i ambientowe. Kampania prowadzona jest pod hasłem “Dom, który dla mnie oszczędza”.