M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IKEA wybiera Grey Worldwide Warszawa

Katarzyna Kacprzak | 24 września 2014, 06:00

Agencja Lemon Sky JWT nie broniła obsługi klienta.

Zakończyło się postępowanie przetargowe na strategiczną, długoterminową obsługę kreatywną spółki IKEA Retail Polska. Firma zdecydowała się na podjęcie współpracy z agencją Grey Worldwide Warszawa.

W przetargu ogłoszonym przez IKEA w lipcu 2014 r. wzięły udział cztery agencje wybrane spośród wcześniej wytypowanych dziesięciu firm: Change Integrated, DDB Warszawa, Grey Worldwide Warszawa oraz VML wraz z PZL. 

Lemon Sky JWT (obsługą zajmowała się jeszcze jako agencja JWT Warszawa) nie broniła obsługi klienta, dla którego pracowała na stałe od 2012 r.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,