M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tyskie z Saatchi & Saatchi

Tomasz Wygnański | 26 września 2014, 06:00

Kompania Piwowarska wybrała agencję dla swojej czołowej marki.

Kompania Piwowarska wybrała nową agencję dla największej polskiej marki piwnej - Tyskiego. Zwycięzcą przetargu obejmującego całość obsługi strategicznej i kreatywnej została agencja Saatchi & Saatchi. Odpowiadać będzie ona za prace w zakresie strategii i ATL-u, w tym digitalu dla marki Tyskie. Przetarg podzielony był na trzy etapy, trwał dwa i pół miesiąca. Wzięło w nim udział sześć zaproszonych agencji.
- Byliśmy bardzo zadowoleni z poziomu prac wszystkich agencji biorących udział w przetargu. Dlatego wszystkim dziękujemy za zaangażowanie i wkład pracy. W szczególności należy się ono Saatchi & Saatchi oraz Young & Rubicam za ostatni etap, w którym sprostali bardzo wymagającym wyzwaniom strategicznym i kreatywnym, a także harmonogramom - mówi Mateusz Zaremba, dyrektor marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.

Wcześniej dla Tyskiego pracowała Grey Group, która nie wzięła udziału w przetargu.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,