Jak zapewnia Maspex, gra Kapsel Run w ub.r. spotkała się z rekordowym zainteresowaniem ze strony konsumentów i okazała się najpopularniejszą aplikacją brandową w kategorii FMCG na polskim rynku. Kapsel Run jest grą zręcznościową, w której główny bohater – kapsel, przemierza miasto, omijając przeszkody i zdobywając bonusy. W związku z początkiem jesieni aplikacja powraca w nowej odsłonie. Kapsel Run 2 przenosi graczy
w egzotyczny klimat azjatyckich wysp. Dodatkowo bohater wskakuje na sportowego wakeboarda i przemierza azjatyckie oceany. Uzupełnieniem najnowszej edycji popularnej aplikacji jest limitowana seria etykiet napojów Tymbark w formacie 250 ml. Po wewnętrznej stronie etykiet zamieszczono kody promocyjne. Mechanizm jest prosty – gracz zbiera kody, wpisuje je w specjalnym formularzu w grze i wymienia na niespodzianki w postaci dodatkowych bonusów w grze. Dodatkowo na wszystkich graczy czeka kapslowy konkurs z nagrodami, wśród nich są m.in.: tablety, słuchawki, poduszki. Co dwa tygodnie Tymbark wyłania 30 zwycięzców. Nowej edycji Kapsel Run towarzyszy spot promujący egzotyczną odsłonę aplikacji, który będzie emitowany przede wszystkim w mediach społecznościowych i serwisie YouTube.
Za kreację i przeprowadzenie konkursu odpowiada agencja Me & My Friends. Za zakup mediów odpowiada Mindshare.