Kraj

Sony wprowadza Xperię Z3

Rusza intensywna kampania wprowadzająca na polski rynek najnowszy smartfon Sony Xperia Z3.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Ftrjp5s2zXOI%22%7D
Polski odział Sony Mobile rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię reklamową wprowadzająca na polski rynek najnowszy flagowy smartfon tej firmy – Xperia Z3. Działania reklamowe obejmują telewizję, VoD, internet, prasę oraz komunikację w mediach społecznościowych marki.

30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w kanałach ogólnopolskich oraz tematycznych, a także w internetowych platformach Ipla oraz TVN Player.  Xperia Z3 będzie również szeroko promowana w internecie, między innymi na stronach największych portali informacyjnych, w kanale YouTube, w porównywarkach cenowych oraz za pomocą mailingu, wyszukiwarki internetowej i sieci reklamowej GDN.

W ramach niestandardowych działań Xperia Z3 sponsoruje popularny serial TVN ”Prawo Agaty”, jest również sponsorem “Poranka” TVN24 oraz partnerem najnowszego serialu  telewizji AXN ”Zbrodnia” – pierwszej polskiej produkcji AXN, która zadebiutuje 16 października. Spoty produkcji AXN z oryginalnym udziałem smartfonu Xperia Z3 będzie można zobaczyć w telewizji oraz w internecie w ramach dedykowanej kampanii już od połowy października.
Do emisji w bieżącym tygodniu trafią także 30- i 15-sekundowe spoty promujące dostępność produktów Sony Mobile w sieci RTV Euro AGD, a w przyszłym tygodniu rusza w mediach promocja Xperii Z3 w sieci Media Expert.
W obu sieciach klienci Sony znajdą również stoiska z najnowszymi produktami z serii Xperia. Oprawę tych stoisk zaprojektował Andrzej Pągowski, jeden z najbardziej rozpoznawalnych w świecie polskich grafików.
W kampanii promującej Xperię Z3 na polskim rynku za kreację odpowiadają agencje: TAG (spot TV), Walk (internet) i Greenmark (prasa). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom, a za PR           i social media odpowiada agencja Kod ID.