Kraj

Paweł Kobryński nowym brand managerem kanałów Kuchnia+, Domo+ i Planete+

Do NC+ przechodzi z Viacom International Media Networks.

Paweł Kobryński nowym brand managerem kanałów Kuchnia+, Domo+ i Planete+
Paweł Kobryński obejmuje stanowisko brand managera kanałów Kuchnia+, Domo+ i Planete+, autorskich stacji platformy NC+. Zastąpił na tym stanowisku Joannę Albin, która odeszła z NC+ w lipcu br. Do obowiązków Kobryńskiego będzie należało m.in. przygotowanie i koordynacja strategii marketingowej oraz planów mediowych kanałów lifestyle’owych i dokumentalnych platformy NC+, planowanie i wykonanie budżetów marketingowych oraz organizacja eventów, a także współpraca z brokerem reklamowym.

Kobryński przez sześć lat pracował w strukturach Viacom International Media Networks (dawniej MTV Networks). Jako marketing manager współtworzył i realizował strategię marketingową kanałów: Viva Polska, MTV Polska, MTVNHD i Comedy Central Polska, odpowiadając za działania promocyjne programów ”Miłość na bogato” czy ”Jersey Shore”, nadzorował również organizację eventów kanału Viva Polska.