Kraj

Polmlek reklamuje mleko Łagodne

Ruszyła kampania mleka o obniżonej zawartości laktozy. Jest to jeden z elementów komunikacji marki parasolowej Polmlek.

Firma Polmlek rozpoczęła telewizyjną kampanię mleka Łagodne. Promocja ma charakter informacyjny, a jej celem jest przedstawienie benefitów produktu, którymi są m.in. obniżona wartość laktozy i lekkostrawność. Spot 30- i 15-sekundowy będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, oraz stacjach tematycznych TVN, Polsat, TVP i TV4. Hasłem kampanii jest “Mleko Łagodne dla każdego, bez wyjątku!”.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fy8-Sr7EBS0g%22%7D
Za kreację spotów reklamowych oraz key visuala odpowiedzialna jest krakowska agencja S4. Planowanie i zakup mediów powierzone zostało agencji Starcom.

Kampania telewizyjna potrwa pięć tygodni i będzie wspierana reklamą w prasie branżowej, internecie, animacjami oraz degustacjami w nowoczesnym kanale sprzedaży. Projekt jest częścią realizowanego przez firmę Polmlek rebrandingu oraz systematyzowania portfolio Grupy.

Prezentowane w spocie logo Polmlek zostało marką parasolową i docelowo ma zastąpić marki lokalne działające w obrębie Grupy Polmlek. Obecnie firma jest na etapie rebrandingu i skupia się na sprzedaży oraz dystrybucji. Kampania mleka Łagodne jest pierwszą kampanią, w której Polmlek pojawia się jako umbrella brand. Marketer zapowiada, że nie będą to ostatnie działania dla brandu Polmlek, ale szczegółów na razie nie podaje.