Kraj

SmartDom teraz także dla nowych klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu

Do tej pory oferta zniżek za kolejne produkty w połączonej ofercie operatorów była dostępna tylko dla dotychczasowych klientów.

SmartDom teraz także dla nowych klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu
Cyfrowy Polsat i należący do niego Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, zdecydowali, że oferta SmartDom, czyli system zniżek dla tych, którzy kupią dwa lub więcej produktów w łączonej ofercie operatorów, będzie dostępna także dla nowych klientów.

Do tej pory (od wprowadzenia programu SmartDom w maju br.) była ona dostępna tylko dla dotychczasowych klientów (z minimum dwumiesięcznym stażem).

Nowi klienci, którzy zakupią telewizję Cyfrowego Polsatu, Internet Power LTE Plusa lub Cyfrowego Polsatu lub telefon w Plusie – z abonamentem min. 39,90 zł w ofercie bez sprzętu lub min. 59,90 zł w ofercie ze sprzętem – będą mogli dokupić drugą usługę z 50-proc. rabatem na abonament przez cały okres umowy oraz w ciągu 10 kolejnych dni trzecią nawet za 1 zł przez cały okres umowy (maksymalny rabat na trzeci produkt to 28,90 zł).

Nową ofertę będzie promować kampania prowadzona równolegle w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach zewnętrznych w 8 największych polskich miastach. Nowy 30-sekundowy spot telewizyjny z udziałem ambasadorów kampanii – Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka – emitowany będzie na głównych antenach Telewizji Polsat, TVN, TVP i kanałach tematycznych tych stacji. Kampania radiowa wystartuje w RMF FM, Radiu Zet, RMF Classic, RMF Maxxx, sieci Vox FM, stacjach Złote Przeboje i Zet Gold. Działania online zaplanowano m.in. w portalach horyzontalnych, Ipli oraz sieci Netshare.

Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiadały PHD Media Direction i Media Direction OMD. Produkcję spotu telewizyjnego powierzono TFP, postprodukcję zaś studiu Televisor. Reżyserem spotu jest Bartek Ignaciuk, a scenariusz przygotowała agencja Grey.