M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lowe Warsaw z międzynarodową kampanią dla X-Trade Brokers [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 3 października 2014, 06:00

Dom maklerski chce zachęcić początkujących inwestorów do zdobycia wiedzy i doświadczenia w inwestowaniu.

X-Trade Brokers, jeden z największych w Europie Środkowej domów maklerskich, specjalizujący się w obrocie instrumentami finansowymi rynku pozagiełdowego, startuje z nową kampanią promującą swoją platformę transakcyjną xStation. Kampania ma zachęcić początkujących inwestorów do zdobycia wiedzy i doświadczenia w inwestowaniu oraz zapoznania się z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi oferowanymi przez XTB.

Agencja Lowe Warsaw przygotowała strategię i komunikację kampanii dla X-Trade Brokers w ramach przetargu, który wygrała w kwietniu br.

Konkurs inwestycyjny XTB Trading Cup 2014, w którym do wygrania jest m.in. Porsche Cayman, rozpoczyna się 5 października i jest poprzedzony miesięczną "rozgrzewką", w trakcie której można przetestować platformę i zwiększyć swoje szanse na zwycięstwo. Część konkursowa to pierwszy etap kampanii realizowanej w 10 krajach Europy. Obejmuje ona spot konkursowy, kreacje do kampanii display oraz platformę konkursową www.xtb.pl/beapro. Lowe Warsaw przygotowało całą komunikację ATL oraz digitalową, w tym implementację na międzynarodowe rynki.

Drugim etapem komunikacji będzie kampania wizerunkowa XTB, za którą również odpowiada agencja Lowe Warsaw.

Czytaj więcej na temat: , ,