Kraj

Publicis z kampanią dla Rowenty [wideo]

Marketer wprowadza na rynek nowe urządzenie do stylizacji włosów - Volumizer.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fc2_nf5LLqmk%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%26controls%3D0%26showinfo%3D0%22%7D
Kampania agencji Publicis wprowadza na rynek  nowe urządzenie do stylizacji włosów o nazwie Rowenta Volume 24. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji. Kampania potrwa do 9 listopada br.

Na potrzeby kampanii Publicis Poland przygotował 30-sekundową reklamę, która ukaże się na antenie kanałów należących do stacji: TVP, TVN i Polsat.

Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Mindshare.