Kraj

TeleToon+ z taneczną kampanią reklamową

Kampania towarzyszy premierze serialu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGOM_l2iE0x8%22%7D
W związku z polską premierą serialu “Akademia Tańca” autorska stacja platformy NC+ – TeleToon+ – uruchamia kampanię reklamową, w której chce zachęcać dzieci do aktywności ruchowej. W akcję zaangażował się choreograf Agustin Egurrola. Działania promocyjne rozpoczną się 13 bm. i potrwają do połowy listopada. Obejmą radio, telewizję, prasę młodzieżową oraz media internetowe, w tym portale społecznościowe.

Kampania odbywająca się pod hasłem “Akademia Tańca TeleToon+” będzie promowała taniec jako pomysł na aktywne spędzanie czasu wolnego. Dzieci w wieku szkolnym zostaną zaproszone do włączenia się do zabawy i podjęcia tanecznego wyzwania TeleToon+. 

W ramach kampanii powstanie strona internetowa, na której przez pięć tygodni widzowie stacji będą mogli pokazywać swoje taneczne umiejętności. Zwycięzcy wezmą udział w tanecznej sesji zdjęciowej w magazynie “Bravo”. Do wygrania są także iPady mini oraz koszulki Dance Store By Egurrola, a sam Agustin będzie zaangażowany w prace jury.
Spoty reklamowe kampanii będą emitowane w Radiu Eska oraz w kanałach telewizyjnych Eska TV i 4Fun TV. Akcja będzie promowana w magazynach młodzieżowych wydawnictwa Bauer: “Bravo”, “Bravo Girl” i “Fun Club” oraz w portalach YouTube, Facebook, Nk.pl, Ipla.tv i TVN Player. Działaniom tym towarzyszyć będzie szeroka kampania displayowa w internecie (Audience on Demand) skierowana do dzieci interesujących się tańcem i muzyką. Kampania kierowana jest głównie do grupy wiekowej 7-14, odpowiadającej profilowi widza TeleToon+. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.