Kraj

Kakao Puchatek przechodzi rebranding

Maspex wspiera markę kampanią telewizyjną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnznWHVKHi4E%22%7D
Puchatek, marka kakao dla dzieci z portfolio Maspeksu, przeszła rebranding. Najbliższe działania promocyjne skupią się na ekspozycji komunikatu o konieczności dostarczania dzieciom energii do nauki i zabawy. Najnowsza kampania Puchatka ma podkreślać korzyści oferowane przez produkt. Puchatek zawiera cynk i magnez, które wspomagają rozwój funkcji poznawczych – koncentrację, uczenie się i pamięć. W ostatnim czasie do sprzedaży trafiły również opakowania w nowej, odświeżonej szacie graficznej. Z tyłu każdego opakowania znajduje się “Akademia Puchatka”, w której dzieci mogą poprzez ćwiczenia i zabawy trenować logiczne myślenie.
Kampania jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, TVP, Polsat, oraz na kanałach tematycznych.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Kids & Young. Media kupuje Mindshare.