M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Awanse i wzmocnienia w dziale strategii Digital One

Katarzyna Kacprzak | 8 października 2014, 06:00

Zmiany w zespole Michała Owczarka, strategy + creative directora agencji.

Do zespołu Digital One na stanowisko strategy plannera dołączył Michał Hejduk. Jest to kolejna osoba, po Radosławie Chrobocie, która zasiliła w ostatnim czasie dział strategii agencji. Obydwaj wchodzą w skład zespołu, którym zarządza Michał Owczarek, strategy + creative director.

Radosław Chrobot, który dołączył do działu strategii Digital One w styczniu br. na stanowisko strategy plannera, obecnie awansuje na stanowisko senior strategy plannera. Przed przejściem do Digital One pracował m.in. dla domów mediowych MediaCom Warszawa (jako interactive media planner) i Starcom (jako senior interactive media planner). W Digital One projektuje ekosystemy łączące media interaktywne z tradycyjnymi oraz planuje działania aktywujące marki (m.in. Lipton Ice Tea, Sephora, Pepsi) przekładające się na ich właściwe relacje z nowoczesnymi konsumentami.

Michał Hejduk przechodzi do Digital One bezpośrednio z agencji interaktywnej Kalicinscy.com. Wcześniej pracował w agencjach Adwertajzing i Kamikaze. W Digital One na stanowisku strategy plannera odpowiedzialny będzie m.in. planowanie działań contentmarketingowych oraz optymalizację działań marek w social mediach.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,