M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

15 nominacji dla polskich agencji w Portoroż

Katarzyna Kacprzak | 8 października 2014, 06:00

Ogłoszono pierwsze short-listy na festiwalu Golden Drum.

Kampania "Game Is Not Over" autorstwa 180heartbeats + Jung v. Matt znalazła się na short-liście w kategoriach digital i branded content na festiwalu Golden Drum. W kategoriach new or innovative, direct campaigns i PR będzie walczyć Cheil Poland z kampanią "Bardzo dobre maniery" przygotowaną dla PCK. 

Poza tym w kategoriach digital i branded content została nominowana kampania "Alternatywny komentarz" autorstwa Havas Worldwide Warsaw (dla NC+), a w mobile i branded content "Gramofun" agencji Lemon Sky JWT (Tymbark). Kampania "Enemy Front" McCann Worldgroup Poland będzie walczyć o statuetki w kategoriach new or innovative, branded content, PR oraz digital campaigns. W kategorii events nominowana została agencja Artegence za "We free" dla Amnesty International. McCann powalczy o statuetkę również w kategorii PR za kampanię "Kartkówka" zrealizowaną dla Fundacji Dzieci Niczyje.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,