Kraj

Easymedia chce wyróżnić się na rynku niską prowizją - 0,99 proc.

Debiutujący dzisiaj na rynku dom mediowy Easymedia należący do spółki OMD Poland zamierza promować swoją ofertę wśród klientów poprzez "najniższą...

Debiutujący dzisiaj na rynku dom mediowy Easymedia należący do spółki OMD Poland zamierza promować swoją ofertę wśród klientów poprzez “najniższą na rynku prowizję”. “To, co ma wyróżnić Easymedia na rynku, to między innymi prowizja na poziomie 0,99 proc.” – powiedział Marek Wochna, kierujący Easymedia na stanowisku group account directora. Na uruchomionej już stronie internetowej Easymedia można między innymi przeczytać, że Easymedia, należący w 100 proc. do grupy OMD Poland – “największego gracza mediowego w Polsce i na świecie”, kieruje ofertę do klientów szukających najniższych kosztów zakupu mediów, chcących płacić najniższą prowizję, którzy nie potrzebują analiz i badań, ponieważ “znają swój biznes najlepiej” i do tej pory wydało im się, że nie stać ich na kampanie w mediach. “Oferujemy wyspecjalizowane usługi planowania i zakupu przestrzeni reklamowej w mediach po najniższych kosztach za najniższą prowizję agencyjną na rynku” – głosi komunikat na stronie Easymedia. Dzisiaj odbywa się konferencja prasowa dotycząca nowego domu mediowego. Obecnie w Easymedia zatrudnione są dwie osoby. Agencja zaczyna budowanie portfolio klientów od podstaw. Easymedia będzie przez dwa miesiące promował swoją ofertę w prasie branżowej. “Rachunek biznesowy takiego przedsięwzięcia jest bardzo korzystny. Zdecydowaną większość naszych kosztów jako domów mediowych Optimum Media OMD i Brand & Media OMD stanowią takie usługi jak planowanie, analizy, badania i strategie. Tymczasem Easymedia jest skierowane do klientów, którzy tych wartości nie potrzebują i nie zamierzają za nie płacić, a od domu mediowego wymagają jedynie wypełnienia tabelki kosztowej w rozbiciu na poszczególne media. W ostatecznym rozrachunku agencja taka jak Easymedia może być bardziej dochodowa od domu mediowego w tradycyjnym rozumieniu” – powiedział Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland. Dodał, iż nie spodziewa się, by klienci Optimum Media OMD lub Brand & Media OMD zechcieli skorzystać z oferty Easymedia. “Klienci Optimum Media OMD i Brand & Media OMD korzystają z szerokiej gamy usług, jakie oferują im oba domy mediowe, i te usługi są dla nich istotne” – powiedział Bierzyński. (PR)