Kraj

Startuje kampania wizerunkowa Ale Kino+

Akcja adresowana jest do wymagających odbiorców kina.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjJzR0dmu0tM%22%7D
Ale Kino+, autorski kanał filmowy platformy NC+, startuje z kampanią wizerunkową adresowaną do wymagających odbiorców sztuki filmowej. Akcja potrwa do 5 listopada. Reklamy pojawią się m.in. w telewizji, internecie i w komunikacji miejskiej.

Za reżyserię i scenariusz reklamy odpowiada dział kreacji NC+, muzykę skomponował NOON – jeden z najlepszych polskich producentów hip-hopowych i elektro, który współpracował m.in. z zespołem Grammatik czy raperem Pezetem. Produkcją zajął się Warsaw Production Team. Media zaplanował ZenithOptimedia Group i dział marketingu NC+.

Ale Kino+ w przewrotny sposób nawiązuje w spocie do wymagającego i wybrednego kinomana, którego symbolizuje siedzący przed telewizorem kot. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na charakterystyczne cechy Ale Kino+ jako kanału dla widzów o wysmakowanych gustach.