Kraj

Nowa kampania marki Bosch

Jesienna komunikacja opiera się na platformie edukacyjnej.

Nowa kampania marki Bosch
Startuje jesienna kampania marki Bosch. Opiera się głównie na platformie edukacyjnej i konkursie, który ma wyłonić ambasadorów suszarek do ubrań marki Bosch. Aktywności wspierają działania w mediach społecznościowych oraz reklama w największych portalach internetowych.

Spośród wszystkich, którzy nadeślą przekonujące zgłoszenia konkursowe, rozlosowanych będzie dziesięć urządzeń przeznaczonych do testowania. W czasie sprawdzania zalet sprzętu zadaniem każdego użytkownika będzie nagranie pomysłowego filmu udowadniającego korzyści z posiadania suszarki i jego jak najszersze udostępnianie. Twórca najlepiej promowanego wideo otrzyma 5 tys. zł, zaś za najciekawszy pomysł realizacji jury przyzna nagrodę pieniężną w kwocie 8 tys. zł. Konkurs wspiera również specjalna platforma edukacyjna www.suszarki-do-ubran.pl, na której znajduje się wiele informacji wyjaśniających działanie suszarek i przede wszystkim obalających mity związanych z jej użytkowaniem lub montażem. Wymienione działania uzupełnia obecność reklamowa na największych portalach, a także aktywności w mediach społecznościowych, głównie w Facebooku i YouTube. Kampania potrwa do końca roku.

Za kreację działań internetowych odpowiada agencja Insignia. Za opracowanie konkursu i landing page’a – HyperCrew.