Kraj

Edipresse zakłada sprzedaż "Urody Życia" na poziomie 80 tys. egz.

Pismo chce trafiać do kobiet dojrzałych, aktywnych i otwartych na świat. Na kampanię wspierającą debiut przeznaczono 4,5 mln zł.

Edipresse zakłada sprzedaż "Urody Życia" na poziomie 80 tys. egz.
Edipresse Polska wprowadziło do sprzedaży nowy luksusowy miesięcznik “Uroda Życia”. Magazyn przygotowywany jest pod kierunkiem Anny Maruszeczko, redaktor naczelnej. Według przedstawicieli wydawnictwa jego bezpośrednią konkurencją mają być magazyny “Twój Styl”, “Pani”, “Zwierciadło” oraz “Wysokie Obcasy Extra”.

Według planów wydawnictwa średnia sprzedaż nowego tytułu powinna uplasować się na poziomie 80 tys. egz. Magazyn zadebiutował z ceną 7,99 zł. Za stworzenie makiety odpowiada Maryjane Fahey, która pracowała wcześniej nad makietami magazynów jak “Business Week” czy “Tatler”.

Twarzą nowego tytułu będzie Agata Kulesza, którą jest także bohaterką okładki pierwszego numeru pisma. Debiut będzie wspierany kampanią promocyjną, na którą wydawca przeznaczył 4,5 mln zł. Pomysł kreatywny powstał w agencji Walk. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.