Katarzyna Bujakiewicz, aktorka znana m.in. z kreacji w “Lekarzach” czy “Na dobre i na złe”, została ambasadorką marki Bakalland.
Kampania wystartowała 1 października, ale odsłony z Bujakiewicz można oglądać dopiero teraz. Działania będą miały swoje odsłony w telewizji, w prasie, w internecie, obejmą również media relations i działania niestandardowe.
Przed rozpoczęciem kampanii przeprowadzone zostały badania na temat postrzegania wizerunku aktorki oraz utożsamiania jej z marką Bakalland. 65 proc. respondentek znało imię i nazwisko Katarzyny Bujakiewicz, a 94 proc. badanych uznało, że doskonale nadawałaby się do promocji bakalii. W analizie wizerunku Kasia Bujakiewicz najczęściej określana była jako osoba radosna (99 proc. badanych), naturalna (95 proc.) i otwarta (92 proc.). Te same określenia pasowały również zdaniem respondentek do marki Bakalland. Badania przeprowadzone zostały na grupie kobiet w wieku 25-49 lat, mieszkających w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
Kampania ma charakter długoterminowy i obejmuje obecność w TV (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), wspieraną prasą, działaniami w internecie, materiałami POS oraz PR. Relacje z wizyty Katarzyny Bujakiewicz na plantacjach będzie można obejrzeć w telewizji śniadaniowej. Dodatkowo zaplanowano wiele niestandardowych akcji. Za kreację działań odpowiada agencja 38 PR. Za produkcję: Stern Pictures.