Kraj

Parmalat wprowadza w Rosji napoje dla młodzieży

Włoska spożywcza firma Parmalat ogłosiła przetarg dla agencji reklamowych w Rosji. Jego przedmiotem jest obsługa budżetu trzech nowych napojów tej...

Włoska spożywcza firma Parmalat ogłosiła przetarg dla agencji reklamowych w Rosji. Jego przedmiotem jest obsługa budżetu trzech nowych napojów tej firmy przeznaczonych dla młodych konsumentów zamieszkujących duże miasta, przede wszystkim Moskwę i St. Petersburg. Są to: Santal Plus, Santal Active oraz Santal Folies -napoje orzeźwiające, wzbogacone w witaminy. Ostateczny wybór agencji ma zostać dokonany pod koniec lutego. Rosyjski rynek soków, wskutek kryzysu ekonomicznego, skurczył się o 10 proc. -w tej chwili Parmalat sprzedaje w Rosji około 200 ton swoich wyrobów (mleka i soków) dziennie. Zapowiadana cena detaliczna litrowego opakowania soku Santal ma wynosić 1,3 USD, tj. o 30 proc. więcej niż porównywalne objętościowo brandy lokalne. Wprowadzeniu nowego brandu towarzyszyć będzie kampania outdoorowa, która obejmie 150 billboardów w dwóch wspomnianych wyżej miastach. Jeśli Santal zostanie dobrze przyjęty przez rosyjskich konsumentów, firma zapowiedziała otwarcie wartej 2 mln USD fabryki w Białogrodzie.