Kraj

Knorr rozpoczyna wielomiesięczną akcję konsumencką "Graj w zielone - wygraj inspiracje"

Unilever Polska rozpoczyna lojalnościową promocję wśród konsumentów marki Knorr i Hellmann's pod hasłem "Graj w zielone - wygraj inspiracje". Promocją...

Unilever Polska rozpoczyna lojalnościową promocję wśród konsumentów marki Knorr i Hellmann’s pod hasłem “Graj w zielone – wygraj inspiracje”. Promocją objęto fiksy, sosy, kostki rosołowe, zupy i przyprawę Delikat Knorra oraz majonezy Hellmann’s. Akcja potrwa kilka miesięcy, zakończy się w lutym przyszłego roku. Osoby, które po rozerwaniu opakowań znajdą wewnątrz nich zielony kolor, mają szansę wygrać zagraniczną wycieczkę lub naczynia marki Tefal. Promocyjne opakowania produktów opatrzono specjalnymi przepisami. Promocja będzie wsparta działaniami reklamowymi, w tym spotem TV przygotowanym przez agencję DDB Warszawa i dom mediowy Initiative Warszawa. Knorr powadzi także silną akcję BTL wspierającą markę Knorr w postaci degustacji i animacji produktów w sieciach handlowych. Knorr jest sponsorem programu “Pascal: po prostu gotuj!” w TVN-ie. (MKS)