M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią

Maciej Burlikowski | 13 października 2014, 06:00

Po raz drugi sieć RTV/AGD oraz e-sklep realizują wspólną kampanię.

Klienci, którzy pomiędzy 9 a 16 października br. w marketach sieci Saturn (Media Saturn Holding) lub w sklepie internetowym Saturn.pl kupią dowolną lodówkę (za min. 999 zł), otrzymają bony zniżkowe na zakupy we Frisco.pl o wartości od 100 zł do 400 zł - w zależności od ceny zakupionego sprzętu.

Kampania reklamowa pod hasłem ”Zapełnimy Twoją nową lodówkę” promująca tę akcję prowadzona jest w rozgłośniach radiowych RMF, Radio Zet, PRIII oraz w portalach internetowych Onet.pl, Wp.pl i w kanale YouTube. To druga tego typu wspólna promocja obu firm.

 - Czerwcowa odsłona naszej wspólnej kampanii z Saturnem okazała się ogromnym sukcesem. Wielu klientów przekonało się, jak łatwo i wygodnie można dokonywać codziennych zakupów na Frisco.pl. Nie mam wątpliwości, że akcja odbije się głośnym echem również tym razem - mówi Jakub Milewski, e-commerce manager Frisco.pl.

Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii kreacje reklamowe stworzyła agencja Ogilvy & Mather, za ich produkcję odpowiada zaś studio Badi Badi oraz Efektura. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, a działania w  internecie realizuje Golden Submarine. Pozostałe media planowane są we własnym zakresie przez dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,