M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Niestandardowa akcja telewizji AXN [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 13 października 2014, 06:00

Za działania ambientowe promujące nową produkcję odpowiada agencja interaktywna 180heartbeats + Jung v. Matt.

16 października w telewizji AXN odbędzie się premiera nowego polskiego serialu ,,Zbrodnia”. Za działania ambientowe promujące nową produkcję odpowiada agencja interaktywna 180heartbeats + Jung v. Matt.

,,Zbrodnia” to kryminalna opowieść, w której każdy z bohaterów jest podejrzany o morderstwo. Została zrealizowana przez telewizję AXN na podstawie serialu "Morden i Sandhamn", będącego adaptacją bestsellerowej powieści szwedzkiej autorki Viveki Sten "Still Waters”.

W ramach promocji serialu w dwóch punktach Warszawy (od 10 do 12 października na placu Zbawiciela, od 13 do 14 października na zbiegu ulic Domaniewskiej i Suwak) pojawi się spoiler box. To specjalnie zaaranżowana przestrzeń, która ma dostarczyć przechodniom emocji: w gąszczu przeszkód (m.in. lasery, zasłona dymna) ukryta będzie koperta zawierająca spoiler nowego serialu "Zbrodnia”. Każdy będzie mógł dołączyć do zabawy i spróbować dowiedzieć się, kto jest winny serialowego morderstwa. Zaangażowani w ambient przechodnie będą mogli też wziąć udział w konkursie na najlepsze zdjęcie ze spoiler boksem. Wystarczy udostępnić fotografię na Instagramie i opatrzyć ją hashtagiem #spoilerzbrodni. Do wygrania są telefony Sony Xperia.

Promocję serialu wspierają działania w mediach społecznościowych. W sieci pojawi się też sześć materiałów wideo, w których każdy z głównych bohaterów przyzna się do morderstwa.

Czytaj więcej na temat: , , , ,