Kraj

Bank bez tabletów, za to z poirytowanymi klientami. Marketingowa wpadka?

BNP Paribas obiecał klientom 7-calowe tablety Samsunga za założenie konta. Zainteresowanie przerosło marketingowe założenia. Klienci, którzy nie dostali nagród, są oburzeni.

Bank bez tabletów, za to z poirytowanymi klientami. Marketingowa wpadka?
W sierpniu br. (od 1 do 31 sierpnia br.) bank BNP Paribas Bank Polska prowadził promocję ”iKonto BNP Paribas z Tabletem”. Klientom, którzy otworzą wspomniane iKonto (trzeba było kliknąć na banner reklamowy z wizerunkiem tabletu, wypełnić wniosek o otwarcie rachunku i dokonać przelewu identyfikacyjnego), a ponadto w terminie do końca września br. zapłacą kartą debetową do tego konta za min. 400 zł, bank obiecał nagrodę w postaci 7-calowego tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110. Warunkiem było też utrzymanie konta przez rok (w przeciwnym razie bank zastrzegał sobie obciążenie karą umowną 400 zł – kosztów tabletu).

W regulaminie bank zapisał, że każdy, kto spełni te warunki, otrzyma nagrodę (tablet). Zapisał także, że sprzedaż kont premiowana nagrodą będzie trwała przez cały sierpień lub do wyczerpania nagród. Tymczasem okazuje się, że pewna liczba osób, która otworzyła iKonta, klikając na reklamowy banner i wypełniła warunki promocji, obiecanych tabletów nie otrzymała. Bank wysłał im e-maile, że pula nagród się wyczerpała. Na forach internetowych nie kryją oburzenia i zawodu z tego powodu. Sprawę opisał w ubiegły piątek branżowy serwis PRNews. Biuro prasowe BNP Paribas odpowiedziało, że ”ze względu na zainteresowanie przewyższające liczbę nagród, bank niezwłocznie wycofał informację o możliwości skorzystania z promocyjnej oferty”. Klienci twierdzą jednak, że klikali w banner reklamowy i rejestrowali się na promocyjnych warunkach. Bank nie ujawnia, ile sztuk tabletów miał do rozdania w promocji.

Przypomnijmy, że BNP Paribas Bank Polska przejął większościowy pakiet akcji Banku BGŻ (nowy bank, który powstanie w wyniku tej fuzji, będzie się nazywał Bank BGŻ BNP Paribas).