M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Międzynarodowa kampania telewizyjna dla Sudafedu [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 14 października 2014, 06:00

Lemon Sky JWT wspiera firmę Johnson & Johnson w promocji leków na przeziębienie w regionie CEE.

Rusza kampania telewizyjna wspierająca na rynkach regionu CEE produkty należące do marki Sudafed/Olynth.

Należące do Johnson & Johnson marki Sudafed i Olynth są liczącymi się graczami na europejskim rynku produktów z kategorii cold & flu. Kampania telewizyjna obejmie sześć krajów należących do regionu CEE. Spoty będą emitowane w Polsce, Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie oraz w Estonii.

Kampania na rynku polskim wspiera produkty takie jak Sudafed Xylospray HA, Sudafed Muco na kaszel mokry oraz Sudafed tabletki na "stan przeziębionej głowy". W pozostałych krajach emitowane będą również spoty promujące tabletki na ból gardła oraz produkty przeznaczone dla dzieci.

Za całość kampanii w regionie odpowiada agencja Lemon Sky JWT, która jest autorem spotu dla syropu na kaszel mokry Sudafed Muco oraz współautorem spotu dla Sudafed Xylospray HA. Autorem spotu wspierającego tabletki Sudafed jest JWT Londyn.

Emisja kampanii w Polsce rozpoczęła się pierwszego bm. Za planowanie mediów odpowiada Primus.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,