M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Frugo ozłociło się w stylu retro

Katarzyna Woźniak | 15 października 2014, 06:00

FoodCare inwestuje w limitowaną, złotą serię napoju Frugo.

FoodCare wprowadza na rynek limitowaną serię napoju Frugo w kolorze złotym – o smaku jabłka i mięty. Dodatkową nowością są butelki napoju z etykietami w stylu retro (z lat 90.) dostępne w sieci sklepów Biedronka.
Frugo będzie dostępne w butelkach o pojemności 250 ml i 750 ml. Frugo z etykietami w stylu lat 90. będzie dostępne w kolorach zielonym, pomarańczowym, czarnym – również w butelkach o pojemności 750 ml.
Frugo Złote 250 ml dostępne jest w rekomendowanej cenie detalicznej 1,99 zł, a w pojemności 
750 ml w cenie 3,99 zł. Z kolei Frugo z etykietami retro można nabyć od początku tygodnia w sieci sklepów Biedronka. Firma nie informuje o przewidywanym wsparciu marketingowym dla nowości.

Czytaj więcej na temat: , ,