Kraj

Herbapol stawia na naturalność i lokalność

Firma z Lublina wchodzi w nowy segment dżemów i wspiera swoje działania kampanią. Za kreację działań odpowiada Lowe Warsaw.

Firma Herbapol Lublin, producent herbat ziołowych, syropów i napojów energetycznych, wchodzi w segment produktów dżemowych. Wyróżnikiem produktów na rynku ma być ich wysoka jakość, a także lokalność produktów, z których są wyprodukowane. W portfolio znajdą się zatem dżemy i konfitury ze śliwek nałęczowskich i truskawek z Lubelszczyzny. Producent podkreśla dbałość o jakość zbiorów, ich lokalność, nieprzypadkowość lokalizacji produkcji, a także stawianie na różne odmiany i naturalność. W tym celu producent przekonuje, że zdecydował się zrezygnować ze sztucznych dodatków w dżemach i konfiturach, jak guma guar, a produkty będą słodzone naturalnie, np. pektyną.

Wejście w nowy segment zostanie wsparte kampanią, produkty będą również wsparte wizerunkiem ambasadora lub ambasadorki marki – z informacją na ten temat producent wstrzymuje się do jutra. Za kreację działań odpowiada Lowe Warsaw, za reżyserię spotu – Toby De, za produkcję – Lemon, za kreację nowych opakowań – Art & Craft. Media na potrzeby działań kupuje MediaCom. Kampania będzie miała swoje odsłony w telewizji, prasie, mediach społecznościowych, internecie, a także w postaci materiałów POS.