Zagranica

Unilever zachęca do zaufania własnemu ciału

Startuje kampania Dove w social mediach.

Dove startuje z rozległymi działaniami promującymi szacunek dla ciała w kampanii socialmediowej. Celem akcji jest zachęcenie odbiorców do prowadzenia zdrowego trybu życia, który przełoży się na lepszy wygląd i pozytywny obraz ciała.

Kampania realizowana jest pod hasłem “Be Real: Body Confidence for Everyone”. Działania będą adresowane do szkół, firm, przedsiębiorstw i instytucji publicznych, a także organizacji charytatywnych. Według badań wykonanych na zlecenie marki Dove z portfolio Unilevera w Stanach około16 milionów ludzi cierpi na depresję z powodu braku świadomości swojego ciała, więcej niż jeden na siedmiu badanych przyznaje się, że przynajmniej raz interweniował chirurgicznie w swoje ciało, a jedna czwarta badanych potwierdza, że unika wypowiadania się publicznie na temat obrazu swojego ciała.

Kampania ma na celu odwrócenie uwagi od ciągłego parcia na ekspozycję idealnego ciała poprzez wpajanie zaufania do ludzkiego ustroju i podnoszenie świadomości fizjologii od najmłodszych lat.

(Brand Republic)