Kraj

Toyota buduje wizerunek Lexusa w kampanii prasowej modeli RX300 i SC430

Toyota Motor Poland rozpoczyna kampanię prasową marki Lexus. Kampania ma charakter wizerunkowy. Prowadzona będzie w tytułach lifestyle'owych (m.in. "Men's Health"),...

Toyota Motor Poland rozpoczyna kampanię prasową marki Lexus. Kampania ma charakter wizerunkowy. Prowadzona będzie w tytułach lifestyle’owych (m.in. “Men’s Health”), golfowych i w tygodnikach opinii. Wykorzystane zostaną dwa różne layouty w dużych, rozkładanych formatach – jeden z nich opowiada historię Lexusa, podkreśla wolność, jaką daje to auto swoim użytkownikom, jego terenowość; drugi z layoutów związany jest tematycznie z golfem. Na layoutach prezentowany jest model RX300 – najświeższy produkt Lexusa na rynku i, jak mówi Krzysztof Prus, kierownik działu sprzedaży i marketingu firmy, jednocześnie auto z największym potencjałem sprzedażowym, jeśli chodzi o tę markę na naszym rynku. W drugim etapie kampanii prezentowany będzie inny model – SC430. Jak zapowiada Prus, wykorzystane wtedy zostaną magazyny podobne w charakterze do tych z pierwszego etapu, jednak mediaplan zostanie najprawdopodobniej nieco poszerzony. Kreacją dla Toyota Motor Poland zajmuje się agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Zenith Media. (MG, PU)