Kraj

Agencja Red8 Advertising dla Orlen Oil [wideo]

Głównym bohaterem jesiennej odsłony kampanii spółki jest Tomasz Gajda.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPvSmhVZVDQc%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%22%7D
Głównym bohaterem jesiennej odsłony kampanii Orlen Oil jest Tomasz Gajda, mechanik wyścigowy. Zespoły, z którymi pracował, wielokrotnie zdobywały tytuły Mistrza Polski w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski (WSMP). 

Nowe spoty telewizyjne można oglądać w telewizji od 13 października do 16 listopada 2014 r. To pierwsza z serii spotów, w których mechanicy potwierdzają jakość olejów Platinum. W grudniu firma przedstawi reklamę z udziałem głównego mechanika Orlen Team. Uzupełnieniem kampanii będzie komunikacja na profilu firmy na Facebooku/ Ekspert Platinum.

Nową kampanię przygotowała agencja Red8 Advertising. Za zakup mediów odpowiada Lowe Media.