Przetargi

UPC przeniesie obsługę z Vizeum do Macroscope OMD

Sieć OMD zwyciężyła w przetargu na planowanie i zakup mediów Liberty Global, właściciela UPC.

Liberty Global rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów. Wygrała w nim sieć OMD. W efekcie przetargu w Polsce Macroscope OMD zajmie się obsługą mediową największego na naszym rynku operatora telewizji kablowej – firmy UPC. Obecnie za planowanie i zakup mediów UPC odpowiada dom mediowy Vizeum, który zdobył ten budżet w sierpniu ub.r. Współpraca pomiędzy agencją OMD a nowym klientem rozpocznie się z początkiem 2015 r.


OMD przejmie budżet reklamodawcy również na 12 innych rynkach. Przetarg trwał ponad cztery miesiące, a łączna wartość budżetu Liberty Global wynosi 180 mln euro. W końcowym etapie przetargu OMD rywalizowała o budżet reklamodawcy z domem mediowym Carat.