Kraj

Nowa odsłona kampanii Sony Xperia Z3 [wideo]

Za działania niestandardowe odpowiada MediaCom Beyond Advertising, za koncept i realizację KodID.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4dCXfnHDHhM%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%22%7D
Startuje nowa odsłona kampanii launchującej smartfony z rodziny Sony Xperia Z3. W ramach kampanii za pomocą smartfonów nakręcono pierwszy w Polsce reportaż w technologii 4K. 

Reportaż zatytułowany “Tajemnice zbrodni” powstał w ramach współpracy Sony z telewizją AXN przy pierwszej polskiej produkcji serialu “Zbrodnia”, w reżyserii Grega Zglińskiego. Serial będzie można oglądać w telewizji AXN od 16 października. Zdjęcia kręcono w czerwcu i sierpniu 2014 r. Do realizacji filmu użyto wyłącznie smartfonów Xperia Z2. 

Kampania wspierająca projekt rozpocznie się 16 października i potrwa do 2 listopada. Działania obejmą telewizję i digital. Spot TV 15-s wyprodukowany przez AXN emitowany będzie na antenie TVN, Polsat i w niszowych kanałach TVN. Video w Internecie, 30-s spot wyprodukowany przez AXN emitowany będzie w Ipla, TVN Player, YouTube. Działania uzupełni sponsoring i lokowanie produktu w samym serialu – “Zbrodnia”  – za koordynację tych działań odpowiadał MediaCom Beyond Advertising.

Realizacją reportażu, działaniami PR i social media zajęła się agencja KodID. Walk odpowiadał za kreacje digital, zaś Greenmark za działania BTL. Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa.