M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Starcom zajmie się obsługą mobilnych płatności Blik

Maciej Burlikowski | 20 października 2014, 06:00

Razem z agencją Change przygotują kampanię wprowadzającą i promującą mobilne płatności pod marką Blik.

Spółka Polski Standard Płatności, która wdraża standard mobilnych płatności pod marką Blik, rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową i do współpracy wybrała dom mediowy Starcom.

Jak informowaliśmy w ubiegły piątek, obsługą kreatywną marki Blik zajmie się agencja reklamowa Change Integrated.

Spółkę PSP powołało sześć banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank pod egidą największego z nich, czyli PKO BP. Dołączyły do nich kolejne cztery: Eurobank, BNP Paribas Bank Polska, Credit Agricole oraz Idea Bank. W projekt zaangażowały się także m.in. Krajowa Izba Rozliczeniowa, Dotpay i PayTel. Rolą PSP jest wdrożenie i upowszechnienie wspólnego standardu mobilnych płatności, który będzie promowany pod marką Blik. PKO BP, który udostępnił system na bazie którego powstaje to rozwiązanie, posługuje się marką IKO. Niedawno informował, że liczba osób, które aktywowały aplikację IKO na swoich telefonach, przekroczyła już 200 tys., a od momentu uruchomienia systemu w marcu ub.r. wykonali oni za pomocą telefonów z IKO 1,2 mln operacji na łączną kwotę ponad 360 mln zł. Prezesem spółki PSP jest Adam Malicki.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,