Kraj

Paweł Wojciechowski dyrektorem e-commerce w agencji Next

Agencja wzmacnia kompetencje e-commerce i zatrudnia menedżera z wieloletnim doświadczeniem.

Paweł Wojciechowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora departamentu e-commerce w agencji Next, należącej do grupy Starcom MediaVest (SMG). – Od lat najdynamiczniej rozwijającym się obszarem rynku mediowego jest bez wątpienia rynek reklamy internetowej, a w ramach niego obszar performance marketingu, czyli działań nastawionych na osiągnięcie zamierzonego celu przy optymalnym koszcie i wykorzystanych zasobach.  Wraz z rosnącym udziałem e-commerce oznacza to również coraz większe znaczenie pomiaru poziomu konwersji na sprzedaż online oraz liczenie ROI. Dlatego zdecydowaliśmy się na kolejne wzmocnienie kompetencji grupy SMG w tym zakresie – utworzenie stanowiska dyrektora departamentu e-commerce w agencji Next, które w październiku objął Paweł Wojciechowski – powiedziała Anna Sakowicz, chief digital officer Starcom MediaVest Group. 

Paweł Wojciechowski z obszarem performance marketingu i rynkiem e-commerce związany jest od 11 lat. Od 2013 r. zarządzał spółką Ravelo i przejętym przez nią sklepem internetowym Weltbild.pl, który po rebrandingu zmienił nazwę na Ravelo.pl. Z Weltbild związał się w 2008 r., gdzie był dyrektorem sprzedaży internetowej, a następnie dyrektorem marketingu. Współtworzył i rozwijał sklep internetowy Weltbild.pl. Po ogłoszeniu przez niemieckich właścicieli Weltbildu decyzji o wycofaniu się z Polski doprowadził do sprzedaży części e-commerce do grupy PWN. 

Wcześniej pracował w Interia.pl, gdzie odpowiadał za promocję usług e-commerce i działania efektywnościowe dla partnerów firmy. Ne etapie start-upu dołączył do zespołu tworzącego sieć reklamy efektywnościowej Novem, gdzie jako dyrektor sprzedaży internetowej kierował zespołem prowadzącym kampanie efektywnościowe i programy afiliacyjne.