Kraj

"Innovation Teleport" - nowa kampania zagraniczna Poznania [wideo]

Koncepcję projektu opracowało i wdrożyło Bridge Design & Technology Research Bureau, a współrealizowało przy wsparciu studia Super Super.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2y-jrfLkbK8%22%7D
Futurystyczna kapsuła, wykorzystanie technologii 3D i rozszerzona
rzeczywistość to elementy nowej kampanii zagranicznej Miasta Poznania.

Wystawa “Innovation Teleport” będzie promowała potencjał Poznania przez pryzmat nowych technologii, kultury, biznesu i designu na największych branżowych wydarzeniach w Europie, m.in. w Paryżu, Berlinie czy Londynie.

W ubiegłym roku Miasto Poznań zrealizowało dwie zagraniczne kampanie promocyjne – w Irlandii i w Niemczech. Obie zachęcały turystów do odwiedzenia stolicy Wielkopolski i zaplanowania podróży za pomocą nowo uruchomionej strony internetowej www.poznan.travel. W tym roku działania promocyjne skierowane są do profesjonalistów z branży nowych technologii, designu, inwestorów, środowiska start-upowego i studentów. Wystawa “Innovation Teleport” to efekt współpracy Miasta Poznania ze Starym Browarem i nawiązanie do przewodniego tematu 8. edycji Art & Fashion Forum, które w tym roku łączyło świat mody i nowych technologii.

Koncepcja projektu opiera się na wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii – skanowania 3D oraz rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality), a sama nazwa nawiązuje do futurystycznej techniki teleportacji. Głównym elementem wystawy “Innovation Teleport” jest interaktywna kapsuła, która umożliwia zeskanowanie sylwetki w 3D z wykorzystaniem 60 aparatów fotografujących jednocześnie. Dodatkowo na potrzeby projektu stworzona została interaktywna mapa Poznania.

Koncepcję projektu “Innovation Teleport” opracowało i wdrożyło Bridge Design & Technology Research Bureau, a współrealizowało przy wsparciu studia Super Super.