M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jerzy Dudek promuje opony Goodyeara

Katarzyna Woźniak | 21 października 2014, 06:00

Startuje pierwsza w historii kampania sieci Premio Opony - Autoserwis.

Rusza pierwsza telewizyjna kampania sieci Premio Opony – Autoserwis. To pierwsza w historii marki w Polsce kampania telewizyjna. Bohaterem kampanii jest Jerzy Dudek – sześćdziesięciokrotny reprezentant Polski, bramkarz Feyenoordu Rotterdam, Liverpoolu oraz Realu Madryt, a obecnie zapalony kierowca wyścigowy i miłośnik motoryzacji.
Kampania skupia się na pokazaniu szerokiej oferty usług fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w 129 serwisach Premio na terenie całej Polski. Dudek w spocie promuje również tegoroczną nowość – oponę zimową Goodyear UltraGrip 9.
Promocja Premio Opony – Autoserwis z udziałem Dudka została zrealizowana z wykorzystaniem pakietów tematycznych największych stacji telewizyjnych, m.in. TVP, TVN, Polsatu i obsługiwanych przez Atmedia. Kampania Premio pojawi się na nośnikach outdoorowych oraz w internecie. Wspierać ją będą reklamy na platformach VoD, a także działania w mediach społecznościowych. Dodatkowo osoby, które korzystają z aplikacji Yanosik, obejrzą reklamę Premio na swoich telefonach.

Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja Bluecloud, należąca do firmy Cursor SA. Media na potrzeby kampanii kupuje Havas Media.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu, tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,