Kraj

Tyskie rusza z nową kampanią

Za reklamowy projekt odpowiadają: agencja Bardzo, studio Tank i dom mediowy Zenith.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fwyu3WiPB8ak%22%7D
Kompania Piwowarska (KP), największy w kraju producent piwa, rusza z nową kampanią swojej kluczowej marki piwa Tyskie. Występują w niej Mazur i Mecenas, bohaterowie marki w wykorzystywanej przez nią od wiosny ub.r. platformy komunikacji “Najlepsze w naszej historii”. Autorem kreacji jest agencja reklamowa Bardzo. Spot reklamowy pt. “Monachium” wyreżyserował duet kreatywny Konqubinat, wyprodukowało studio Tank, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image. Planowaniem i zakupem mediów dla KP zajmuje się dom mediowy Zenith.