Kraj

Alior: pociąg do marzeń

Kolejny bank obiecuje pomóc spełnić marzenia. W reklamie głosu użyczył Wojciech Malajkat. Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała agencja PZL.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fy2u37yGV3Ws%22%7D
Alior Bank wystartował z nową kampanią reklamową. Promuje w niej pożyczkę gotówkową. Bank przekonuje potencjalnych klientów obietnicą ”gwarancji najniższej raty” przez cały okres kredytowania.

Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot telewizyjny zatytułowany “Pociąg” oraz jego 15-sekundową, skróconą wersję. Spoty są emitowane w stacjach telewizyjnych Polsat, TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, TVN24, TVP Seriale, TV4, Puls, Polsat 2 oraz w wybranych kanałach tematycznych. W reklamie głosu użyczył Wojciech Malajkat.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie komunikacja w internecie, obejmująca m.in. bannery wyświetlane w portalach o największym zasięgu, dystrybucję e-mailingu oraz reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google. Reklamy internetowe będą prowadzić na specjalną stronę: www.pozyczka.aliorbank.pl, zawierającą szczegóły oferty produktowej banku.

Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała agencja PZL (spot wyreżyserował Kot Przybora), a za kreacje internetowe agencja Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Spot wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Production, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image.