M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eska Rock odświeża logotyp

Katarzyna Woźniak | 22 października 2014, 06:00

Stacja rozpoczyna proces wdrażania nowej identyfikacji wizualnej.

Radio Eska Rock odświeża logo i rozpoczyna proces wdrażania nowej identyfikacji wizualnej.
Lifting logotypu radia ma na celu podkreślenie interaktywnego charakteru stacji. Ma bazować na prostocie i czytelnym przekazie. Kształtem nawiązuje do ikon używanych w urządzeniach mobilnych. Kolorystyka i czcionka pozostały niezmienione.

Pomysłodawcą nowego logo jest Zbigniew Frączek, dyrektor programowy Radia Eska Rock.

Eska Rock nadaje od grudnia ubiegłego roku tylko w Warszawie i na nowej częstotliwości. Badania Radio Track pokazują, że od tego czasu systematycznie pozyskuje na stołecznym rynku nowych słuchaczy, zwiększając zasięg dzienny w grupie celowej 20-39 lat z 6,4 proc. w fali grudzień 2013 – luty 2014 do 9,3 proc. w fali lipiec-sierpień 2014. Radio Eska Rock osiąga 8,8 proc. udziału w czasie słuchania, co w porównaniu z falą grudzień 2013 – luty 2014 daje wynik wyższy o 4,6 pkt proc.

Również w skali ogólnopolskiej w grupie 20-39 lat Radio Eska Rock wykazuje wzrosty słuchalności. Jak zapewnia biuro prasowe stacji, bezsprzeczny wpływ na tę dynamikę ma słuchalność stacji przez internet. W grupie 20-39 lat zasięg dzienny Radia Eska Rock wynosi 1,4 proc. w fali lipiec-wrzesień 2014. To o 0,4 pkt proc. więcej niż wynik fali grudzień 2013 – luty 2014. Średnio radia słucha 162 tys. Polaków w wieku 20-39 lat. Radio Eska Rock w swojej grupie celowej osiąga 1,1 proc. udziałów w czasie słuchania. To o 0,3 pkt proc. więcej względem fali grudzień 2013 – luty 2014 (źródło: Badanie Radio Track, Millward Brown, fale: lipiec 2014 – wrzesień 2014, wielkość próby w grupie 20-39: 8665, grudzień 2013 – luty 2014, wielkość próby w grupie 20-39: 8221, wskaźniki słuchalności: zasięg dzienny, udział w czasie słuchania w proc.).

Czytaj więcej na temat: ,