Kraj

MEC wprowadza Nestlé do "Dzień dobry TVN"

Nestlé we współpracy z MEC realizuje "Zdrowy start w przyszłość", cykl programów edukacyjnych emitowanych w porannym programie TVN.

MEC wprowadza Nestlé do "Dzień dobry TVN"
Nestlé wraz z redakcją “Dzień dobry TVN” przygotowuje cykl programów edukacyjnych “Zdrowy start w przyszłość”. Tworzone z myślą o młodych rodzicach oraz parach spodziewających się dziecka programy będą poruszać nurtujące ich kwestie związane przede wszystkim z żywieniem dzieci.

Cykl ruszył 21 października. Przez cztery miesiące co dwa tygodnie na antenie “DD TVN” emitowane będą kolejne odcinki. Cykl prowadzi Monika Pyrek, popularna lekkoatletka, a prywatnie – matka promująca zdrowy styl życia. Będzie ona odwiedzać inne mamy, które opowiedzą jej o sposobach żywienia swoich maluchów.  

Ekspertem “Zdrowego startu w przyszłość” jest dietetyk dziecięcy Anna Rzeszotek, która podzieli się z widzami programu wiedzą i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi prawidłowej diety maluchów.

Oprócz kampanii online i w kanałach własnych (strony internetowe, profile Facebook marek Nestlé i kanał Zdrowy start w przyszłość) akcję promuje także przygotowana przez Liquid specjalna strona: https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/program, oferująca m.in. porady żywieniowe oraz opisy wszystkich odcinków.
Nestlé realizuje projekt we współpracy z domem mediowym MEC, który zakupił media i dostosował własne kanały komunikacji, a także koordynował lokowanie produktów (MEC Access), zaprojektował kreację do kampanii online i telewizyjnej, ponadto nadzorował nagrania odcinków (Liquid, część kreatywna MEC).