M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ambra SA prezentuje nową stronę korporacyjną spółki

Katarzyna Woźniak | 22 października 2014, 06:00

Firma uruchomiła nowy serwis internetowy przygotowany we współpracy z Emarketing Experts.

Ambra SA uruchomiła nowy serwis internetowy pod dotychczasowym adresem. Serwis ma być nowoczesną platformą komunikacyjną, która ma pozwalać na dotarcie do partnerów i odbiorców również za pomocą urządzeń mobilnych.

Pod jednym adresem dostępne są kompleksowe wiadomości o spółce, w tym działy poświęcone partnerom handlowym, Centrum Wina, programie "Kocham wino" i ofercie HoReCa, które wcześniej funkcjonowały w oddzielnych serwisach. Nową jakość zyskały działy Relacje inwestorskie oraz Media.
Z myślą o konsumentach przygotowano kompendium wiedzy produktowej, przepisy na drinki, porady sommeliera i słownik pojęć winiarskich, a także dział Wszystko o winie, wprowadzający konsumentów w świat fine wines.
Za kreację i produkcję strony odpowiedzialna jest agencja Emarketing Experts, która wdrożyła również system zarządzania treścią, mający umożliwiać łatwe i szybkie administrowanie treściami serwisu i wieloma szablonami graficznymi.
Ambra planuje stały rozwój korporacyjnej platformy, która dziś jest połączona z jej profilami w social mediach: firmowym kanałem YouTube i kontem na Twitterze.


Czytaj więcej na temat: , , ,