M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ZenithOptimedia zdobywa budżet PKP Intercity

Joanna Dziwisińska | 22 października 2014, 06:00

Dom mediowy zajmie się obsługą dwóch tegorocznych kampanii. Trwa przetarg na obsługę budżetu mediowego na lata 2015-2016.

PKP Intercity wybrało ZenithOptimedia Group do obsługi budżetu mediowego do końca 2014 r. Proces wyboru domu mediowego koordynowała firma audytorska Media Strategy. Nie udało nam się ustalić nazw innych agencji biorących udział w konkursie.
 
W ramach współpracy trwającej do końca tego roku ZenithOptimedia zrealizuje dwie kampanie. Pierwszym zadaniem domu mediowego będzie wsparcie reklamowe oferty "Wcześniej taniej". Tematem drugiej kampanii będzie m.in. komunikacja oferty "Superpromo". Obie kampanie będą realizowane w radio, internecie, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za obsługę PKP Intercity odpowiada zespół Optimedia.

Przypomnijmy, że niedawno PKP Intercity rozpisało przetarg na współpracę z domem mediowym, który miałby obsługiwać firmę w okresie 2015-2016 r. Przewidywany budżet mediowy to 35 mln zł (netto). Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie mija 3 listopada br.

Czytaj więcej na temat: , ,