M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Goodyear z zimową kampanią

Katarzyna Woźniak | 22 października 2014, 06:00

Zimowa kampania GG promuje marki Goodyear, Dunlop i Dębica. Kampania autorstwa GPD Advertising obejmie telewizję, radio i internet.

Grupa Goodyear Polska wystartowała z zimową kampanią swoich marek. Działania obejmą telewizję, radio oraz internet. Działaniami reklamowymi zostały objęte trzy marki: Goodyear, Dunlop i Dębica. Dla każdej z nich przygotowano odmienne, dopasowane do jej specyfiki kampanie.

Kampania Goodyeara koncentruje się na haśle "Made to feel good” używanym przez markę od ponad roku. W ten sposób Goodyear podkreśla nie tylko bezpieczeństwo jako kluczową wartość, ale zwraca również uwagę na znaczenie wysokiej jakości opon dla komfortu podróżowania. W kampanii pojawia się informacja o tegorocznej nowości zimowej - oponie Goodyear UltraGrip 9 zapewniającej m.in. krótszą drogę hamowania na śniegu.
Z zimową kampanią Goodyear jest obecny w największych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz w internecie. 20-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w kanałach ogólnopolskich, m.in. w TVN, TVP (kanały tematyczne) oraz w Polsacie (kanały tematyczne). Dodatkowo Goodyear przygotował kampanię internetową: bannery i formaty wideo promujące nową UltraGrip 9 pojawiają się na stronach o tematyce motoryzacyjnej i biznesowej. Wspiera je kampania w wyszukiwarkach i aplikacjach mobilnych.
Marka Dunlop z kolei po raz kolejny przygotowała na tegoroczny sezon zimowy silną kampanię internetową. Działania marketingowe w sieci podkreślają sportowy charakter marki oraz prezentują doskonałe właściwości zimowej opony Dunlop Winter Sport 4D.
W ramach kampanii na stronach o tematyce motoryzacyjnej, biznesowej i lifestyle’owej pojawiły się bannery promujące oponę Dunlop Winter Sport 4D. Dodatkowo uruchomiona została kampania w aplikacjach mobilnych, takich jak yanosik, oraz kampania w Facebooku.

W sezonie zimowym 2014/2015 promowana będzie również rodzima marka GGP, czyli Dębica. W wybranych stacjach radiowych pojawiają się spoty reklamowe promujące oponę Dębica Frigo HP, w których podkreślane są właściwości zimowe ogumienia, a w szczególności trwałość tego modelu. Ta ostania wyrażona jest w haśle przewodnim: "Dębica Frigo HP. Na zimę, na wiele zim!”. Kampania jest prowadzona w ogólnopolskich stacjach radiowych: RMF, RMF Maxx, Radiu Zet, Programie III Polskiego Radia oraz w lokalnych rozgłośniach Radia Złote Przeboje.
Dębica Frigo HP jest również promowana w internecie za pomocą kampanii bannerowej oraz kampanii w wyszukiwarkach internetowych.
Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Universal McCann, natomiast za przygotowanie kreacji oraz adaptację materiałów - agencja reklamowa GPD Advertising.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,