M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

FoodCare odświeża opakowania Fitelli

Katarzyna Woźniak | 23 października 2014, 06:00

Za kreację nowych, bardziej kolorowych opakowań odpowiada agencja Well Rounded Design Jacek Cyranek.

Marka Fitella z portfolio FoodCare odświeżyła szatę graficzną swojej kultowej linii musli. Nową torebkę 50-gramowego musli wyróżnia duży pionowy napis z prawej strony. Zmianie uległ również układ graficzny i kolorystyka opakowań, która ma jeszcze bardziej nawiązywać 
do konkretnych smaków produktów. Elementem wspólnym linii jest motyw graficzny łyżeczki wypełnionej musli oraz otaczających ją owoców i dodatków występujących w poszczególnych wariantach smakowych produktu. Nowoczesnego charakteru ma dodawać pionowy napis.

Fitella Musli dostępne są w opakowaniach 50 g i 300 g. W ofercie dostępne są następujące smaki: kokosowe z crunchy czekoladowymi, tropikalne z papają, ananasem i bananem, truskawkowe z kawałkami czekolady, cynamonowe z kawałkami jabłka, jogurtowe 
z żurawiną oraz bananowe z kawałkami czekolady.
W najbliższym czasie na rynek trafią nowe opakowania pozostałych produktów z rodziny marki Fitella.
Za kreację opakowań odpowiada Well Rounded Design Jacek Cyranek.

Czytaj więcej na temat: ,