Kraj

Europlakat Polska podpisał umowę z APRO

Europlakat Polska, druga co do wielkości na rynku firma reklamy zewnętrznej, podpisał umowę o kooperacji z inną firmą tego medium...

Europlakat Polska, druga co do wielkości na rynku firma reklamy zewnętrznej, podpisał umowę o kooperacji z inną firmą tego medium Đ APRO z Gdańska. Przedmiotem porozumienia jest prawo do wyłączności na korzystanie przez Europlakat z sieci billboardów (format 5,04 m x 2,38 m), należących do gdańskiej spółki. Do APRO należy 245 klasycznych tablic reklamowych, zlokalizowanych na terenie Trójmiasta (dane z raportu ilościowego Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej, stan na 31 grudnia 1999 r.). Umowa została podpisana na okres 12 miesięcy z możliwością jej automatycznego przedłużania. Firma Europlakat Polska dysponuje obecnie, nie uwzględniając tablic należących do APRO, siecią 6363 billboardów, zlokalizowanych na terenie całego kraju. Jej przedstawiciele prowadzą rozmowy na temat współpracy z kilkoma innymi firmami tej branży. (JP)

Frytki Aviko Đ promocja wzmocniona reklamą

Rozpoczęła się promocja frytek Aviko (opakowania 450 i 750 g), produkowanych przez firmę Farm Frites Poland. Jej głównym celem jest wzmocnienie lojalności konsumentów wobec tego brandu. Aby wygrać jedną z sześciu głównych nagród, wycieczkę na Teneryfę, należy zebrać określoną liczbę punktów z promocyjnych opakowań oraz napisać slogan reklamowy tego produktu. Pierwszych10 tysięcy uczestników konkursu otrzyma plecaki. Promocja Aviko jest wspierana kampanią w telewizji, radiu i prasie branżowej. Nośnikiem informacji o konkursie jest także opakowanie produktu. Koncepcja promocji narodziła się w Farm Frites Poland, jej obsługę koordynuje poznańska agencja BTL Group. Kreacją spotu telewizyjnego i radiowego zajęła się agencja Grey, a media zakupił Mediacom. Aviko jest liderem rynku frytek, zajmującym w nim ponad 50 proc. udziałów wartościowych Spontaniczna znajomość tej marki produktów wśród konsumentów frytek mrożonych wynosi 55 proc. (dane ACNielsen z listopada ub.r). (MK)