Kraj

PZL przygotował międzynarodową kampanię dla Muzeum Narodowego w Warszawie [wideo]

Komunikacja będzie prowadzona również w Polsce.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fe_FTDMfXT0s%26list%3DUU0Lcm5eBf5bVZYpU84Q9_AA%22%7D
Agencja PZL przygotowała  polską i międzynarodową kampanię dotyczącą nowo otwartej galerii malarstwa nubijskiego.

Dr Agnieszka Morawińska, dyrektor Muzeum Narodowego w Warszawie, przy okazji otwarcia nowej Galerii Faras przypomniała, że to pierwsza duża, międzynarodowa kampania reklamowa przygotowana dla Muzeum.

Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić, kto zaplanuje i kupi media.