M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Książęce Chlebowo Miodowe wspierane kampanią

Tomasz Wygnański | 28 października 2014, 06:00

Kompania Piwowarska wprowadza nowe piwo na sezon jesienno-zimowy.

Książęce Chlebowo Miodowe dostępne będzie w sezonie jesienno-zimowym. Piwo to należy do rosnącej kategorii piw miodowych, marketer jednak twierdzi, że nowy produkt ma zrównoważony smak, który spowoduje, że po tę wersję mogą sięgnąć także osoby niekupujące do tej pory tej odmiany.
Książęce Chlebowo Miodowe promowane będzie w telewizji i internecie (kampania display oraz działania w Facebooku). Przewidziano również wsparcie PR. Piwo jest dostępne w butelkach 500 ml w cenie ok. 3,59 zł. Produkt będzie można kupić do wyczerpania zapasów.
Opakowania nowego wariantu zaprojektowało studio Mango Design. Za działania digital i socialmediowe odpowiada agencja Lubię To. Materiały POS przygotowały agencja Nairobia i Mango. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Działania PR zaplanowała i prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,