Kraj

USP rozpoczyna wsparcie marki Artresan Optima [wideo]

Kampanię przygotowały OneEleven i Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzLtSRhomjD4%22%7D
Po wieloletniej nieobecności w mediach Artresan (USP Zdrowie) powraca z silną kampanią telewizyjną jako nowy, udoskonalony Artresan Optima. Głównym celem nowego spotu jest komunikacja zalet produktowych: połączenia dziesięciu aktywnych składników wielopoziomowego działania oraz nowoczesnego opakowania produktu.

Za kreacje odpowiedzialny jest butik strategiczno-kreatywny OneEleven, za zakup mediów odpowiada Starcom.