M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Frugo świętuje razem z Heyah milion fanów

Katarzyna Woźniak | 29 października 2014, 06:00

Razem z marką Heyah przygotowuje akcję "Punkt dojenia internetów".

Frugo z portfolio FoodCare świętuje osiągnięcie miliona fanów w facebookowym profilu.
Biuro prasowe marki podaje, że codziennie do grona jej fanów dołącza średnio 
ponad 500 osób.
Aktywność marki ma w związku z rekordem wykraczać poza ramy social mediów. Marki Heyah i napoju przygotowały wspólną akcję "Punkt dojenia internetów". Działanie ma ruszyć 3 listopada. Pod każdą etykietą kolorowego napoju znajdować się będą kody 
na darmowe "dojenie internetu" dla abonentów Heyah i T-Mobile na kartę.
Firma nie informuje, czy działanie będzie wspierane marketingowo.

Czytaj więcej na temat: , , ,